1 Mart 2017 Çarşamba

HYPERBOREA'DA LAVANTA MAVİSİNDE BİR KONT

 HYPERBOREA'DA LAVANTA MAVİSİNDE BİR KONT

sıkıntılar, sıkıntıları tetikliyordu,
acıtıyordu, kanıtıyordu 
içime oturuyordu
herşey,
san ki Vatikan çökmüştü üstüme,
adeta San Pietro Katedrali oturmuştu üstüme.....

çıkamıyordum bu girdaptan,
kendi girdabımdan,
ve aura'mın yarattğı lanetten
kör ediyordum herkesi,
Medusa'nın laneti vardı üstümde,
sanki tek ölümlü bendim,
kendi lanetine hükmeden,
Medusa doğurmamış mıydı Pegasusu kendi kanından....

elim bana dokunamıyordu,
el veremiyordum kendime,
Hyperborea'da sürgündüm ben,
kibirle aldatılmış dünyanızdan

tek başına,
bir başına....
Lorenzo Bernini'den de güzel bir taşa hapsedilmiş...
oysa ki ben yay ve ok ile kutsanmamıştım,
ben; mavi kan ve kalemle kutsanmıştım,
bu da benim lanetimdi....

I / marzo / MMXV7


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder