20 Mart 2017 Pazartesi

SLOANE SQUARE / RAIN / JAMES FRANCO






                                                                                                                        JAMES 'e

her tiyatro çıkışında
yağmur altında ....
Sloane Square'de
boş bir bankta
seni bekliyordum
oyundan çıkmıştın
ve saçların ıslaktı...
terlemiştin...
alabildiğince kokun tüm meydanı sardı

bu meydanda pek bi anım yoktu
senden başka
basamaklarda oturup seni beklerdim
Royal Court Theatre çıkışları
yeter ki senin ellerin boynuma dokunsun,


hikayemiz başladığında
Sen çok fazla portakal rengi fransızdın,
kızdıkça puantiyeli bir Meksikalıya dönüşen ,
beni tanıdıkça fuşyaya çalan rengin....
bense mavi bir yağmurdan çıkmış yarıdan fazla İngiliz,
bir çeyrek beyaz Türk,
öteki yarım Meriç'ten kuzeyde biryerde bırakılmış ....

sana karşı tuhaf hisler içinde gidip geliyordum
ya da birden o duygularla mücadele eder hale gelmiştim.....
sanki Pekin'de kaybolmuştum
hiçbirşeyi okuyamıyorum
ben kanje bilmiyorum ki ....
nasıl çıkarım buradan....

sen benim Kanjem oldun....
sen benim kalemim,
sen benim havada asılı kalan elim .....
ben seni, ben düşersem tut diye sevdim....
duvardaki çatlaklar gibiyim şimdi...
artık rüyalarım yok,
artık hiçbirşeyi göremiyorum....

bu şarkı beni öldürüyor,
midemde kramplar,
kendi gettomda giyotine giderken
senin dudakların beni kutsamazsa ne olur
kulaklarını kesmiş Van Gogh gibiyim,
renklerim çalınmış
paletim çalınmış......

toksik bir madde gibi
yayılıyorsun bedenime, düşüncelerime
hücrelerime
beni bölüyor, kesiyor, çarpıyorsun
sen benim Pi sayımsın
daha ne olsun ....


transparan bir kutu  içinde,
kendi asitli idrarıyla yüzen bir Bizon gibi...
çıkışsızlığa açılan ....
bir eser olmaktan ibaret ....
bir modtayım....

bana ne yaptığının  farkındamısın James?
dün gibi hiçbirşey olmayacak.....
hiçbirşey dün gibi olmayacak ...
piyanomun tuşlarını bulamıyorum,
kalkıp bir De Chrico tablosuna saklanmışlar
tenimde ki ensestle birlikte....
o kadar yakınsın ki....

sen Mulholland Drive'da yolda ilerlerken
bedenimde Richter ölçegindeki sismik sarsıntılar
ve sonsuz taşikardi 
ben senindim
sende benim ....


....James, benim gidip gelen hallerim, senin güzel dudakların var
idare etmeyi geç olmadan öğrenmeliyiz,
ki sen ve ben
birbirimiz olmadan varolamayız ..........

James .... Cerith

XX / III / MMX7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder