14 Kasım 2010 Pazar

Uc Eylul'de bir Korint Sutunu buldum kendime....

bir Korint sutunu buldum
o andan itibaren,
gunlerdir golgesini takip ederek yasiyorum,

birgun usulca terkettigimde sutunumu
Gulhane Parkinda
bir cocuk buldum golgesinde
uyaniyor kendine

altin defne sacli
elinde postmodern bir papirus
nereden geldigi mechul
golge yerdegistirirken
ay sanki uzaklarda
kent yerliyerinde
sarayburnunda keskin bir su akintisi
one alinamayan
cocuksa oturdugu noktada
gemiler geciyor sirtindan
habersiz,
izinsiz,
kimsesiz,
gorunmez,

bilmedigim agaclar dolaniyor etrafimizda
kent surlari
kargalar
cevrelerken bizi

gorunmez olmam sorun yaratir mi?
portakal kadar maviyken,

dokununca
acitirmiyim defne yaprakli saclarina?
korkar mi benim yildizlarla orulu saclarimdan?
hep bir cekince
hep bir cekmece
dolaniyor ustumuzde
basa alamadigimiz

Atirus uzakta,
gorunmuyor......
tipki Dante gibi
tipki Petrarca gibi
Yasam gibi.......


3EYLUL / ISTANBUL C.CERIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder