3 Kasım 2010 Çarşamba

Bitter Lemon

simdi sen Karakoy'e yakin bir yerde bekliyor gibisin,
gemilerin gecisleri kadar uzak ve
sessiz.....
gecelerin kisalmasi kadar anlamsiz vazgecislerinle.....
Bir Rimbaud dizesinde soluklanmak niyetin,
hic olmadigin kadar susamissin,
agzinda tutun ve aci bir limon tadi,
ellerin tekinsiz,
sozlerin gecersiz,
Proustvari bir geceye soyunuyor dusuncelerin,
beni beklemenin yararsiz nergiz gecelerinde,
sen beni ararken,

ben bir kartpostalin arkasinda yazili dizelerde
bir duvar posterinin golgesinde,
bir Almodovar karesinde,
bir turk kahvesinin tadinda Yildiz Parkinda,
o atamadigin onlarca nesnenin icinde,

aslinda ben hep oradaydim,
hic gitmedigimiz Arles sokaklarinda,
hic izlemedigimiz bir Visconti filminde,
ilik bir Girne gecesinde,

bir yildiz kayiyor,

bir dilek dile,
hep elimi tut sen,
bir dilek dile,
Samanyolu oylece akip gitsin
biz elele tutusurken.......


2010 & Agustos sicak gecmis basima ansilan.....Istanbul, C.CERIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder