23 Şubat 2017 Perşembe

oysa ki hiçbirşey ters gitmiyordu ....

   "oysa ki hiçbirşey ters gitmiyordu ..........."

Sen işte öyle pembe bulutların üstünde savuluyordun,
yıldızlarla birlikte ....
o günden sonra olanlar oldu sana,
kayboldun bir ilkyaz gecesi,
karabatakları kıskandıran bir gizemde,

ben bin çaresiz ...ben biçare,
seni bana anımsatan hikayeler peşinde
koşulsuz senin peşinde....

birşeylerin senin ansızın çekip gitmenle ilgili tetikleyici bir etkisi olmalıydı,
ya da bana anımsatması gereken bir düşüş, bir duruş,
ya da nedensiz bir bekleyiş,
gerekiyordu,
elinden tutmam gereken birşeyler, 
kah aksak bir yürüyüş,
kah Kastilliano aksanının Meksikalı'ya kayması,
ya da alaycı bir tebessüm,
ya da aniden hiç girmediğin bir sokağa sapman... nedensizce
Casta Diva'yı sigarasız dinlemen,
organize serseri alpha adam bakışı, 
histerik bir şekilde bulmaca çözmen,
kahve fincanını ters çevirmen,
gazete bayii'ne uğramadan eve dönmen,
vardır ya bazı şeyler, sen osundur, 
bazı şeyler vardır ya sana dair,
gündelik yaşam ritüeline dair,
sensiz ve alışkanlıkların olmadan olmayan,
işte öyle birşeyler.....

oysa ki hiçbirşey ters gitmiyordu ....

belirtiler ve semptomlar sanki bir tuzak, 
umarsız, kaygısız, endişeden uzak saklanman
ansızın Macau'da soluğu alman,( ha belki burada yanılabilirim, Lisbon olasılığı  ağır basabilir)
ya da hiç gitmediğin San Luigi dei Francesi Kilisesinde ağlaman gibi ....
Japon The Yamazaki Single Malt'ı Hibiki'ye tercih etmen gibi,
birden elinde Tipping the Velvet romanını okumaya başlaman, 
ansızın Kazuo Yamazaki animelerine dair konuşman,
bunların hiçbirine ait bir hikaye dahi yok ....

Aslında herşey normal gözüküyordu, hiçbir ipucu, hiçbir emare yoktu,

 hayat işte, yanılgılarla dolu,
ya ben seni tamamiyle yanlış tanımıştım,
ya da ben tamamiyle kafamda kurgulamıştım, 
ya da senin çekip gitmiş olma gerçeği,  benim içime Mekong Nehri gibi oturmuştu,
Hiç anlamadım neden böyle ansızın köşedeki büfeden sigara'ya deyip, sırra kadem basmıştın....

XXIII / II / MMXVII




,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder