20 Şubat 2017 Pazartesi

HEY ANGEL

 HEY ANGEL

Chris'in sesi değerken kanatlarına,
bilmediğim o coğrafyadan inerken,
İkarus'u kıskandıran gururun,
mağrur ve ısrarsız duruşun,

Muson yağmurlarıyla yıkanmış antik yıkıntıların üstüne,
kurumuş bir nehre inen Albino bir Tavuskuşu,
renklerin ötesindeki,
maviyle başetmeye çalışan yaralarıma değen,
beni high yapan

bir melek ....Michaelangelo'yu kıskandıran
susuzluk gibi birşey seni bana çeken ....

unutulmuş tapınaklarda aramanın yanılgısı
klaksiyon sesleri
kentin kurumları
vebaya yakalanmış ruhlar içinde ....
.... sen inerken yere,
susuzluk ne ki.....anakronik ve timeless bir duygu

Hey Angel , gel beni bu ağırlıktan kurtar,
Hey Angel, gel beni bu parthenogenesis varaoluştan kurtar
Hey Angel, gel beni bu tenden kurtar.....

kente bakan bu terasta.....
kimse bana söylemedi kolay olduğunu,
ki sen yıldızlardan inerken kirletilmiş yeryüzüne....



XX- II - MMXVII

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder