15 Haziran 2010 Salı

Quinta-feira, Estação do Rossio


ROSSIO

Rossio ‘da yikiliyor ustume istasyon,
yikiliyor hersey bir bir,
São Jorge kalesi yerlebir,
Napoleon’un askerleri kusatmis olamaz,
yoksa bir ic savas mi?
istasyonda hersey yerli yerinde,
yasam bekleme, ayrilma, bulusma ucgeninde


Art Nouveau’nin dibine vurmusum,
bu deniz kestanesi duyarliligi batiyor,
Angolali zenciler giderek beyazlasiyorlar,
morna kanimda
canim aciyor,
kan yok,
nasil oluyor,
kanimi hissediyorum, dolasiyor bozuk bir ritimle,
uyumsuz eskiden beri,
doctor hic bir anlam veremiyor,
annem basimi oksamakla yetiniyor,
Buçaco Hotelin’de Neo Manuelin ruyalar gordugumu hatirliyorum,
valizlerimi resepsiyonda bekletiyorlar,

Alfama ‘dan yuvarlaniyorum,
baio alto’da cesedim kimildamiyor
Tejo’ya gomun beni,
arkamdan gelmesin Gulbenkian,
Ne de Zurbarán ….

c.cerit & Lisboa, 2004

1 yorum:

  1. Güzel Cerit çok güzel, bunları kitab haline getirmeyi düşünüyormusun?

    YanıtlaSil