7 Haziran 2010 Pazartesi

Monday, Gare De L'est

Pazartesi Gare De L'Est
Pazartesi belki ben Paris'te , Gare de L'est'te Straßburg treninin yanastigi peron'da, hic tanimadigim bir adami bekliyor olacagim, sonra icimdeki bozguna, Sevilla'dan esen ruzgari ve Tanger'deki sitma gecelerimide katarak, buyukbabamin elinden tuttugum Alsancak Gar'inda bekleyislerimi alacagim, O an Ventimiglia sirtlarinda bir yagmura yakalanacagim, gecmisimden kacarak, tenimdeki garip sicakliga ragmen Ponte Dei Sospiri'den gececegim tum masumiyetimin inceligiyle, elimde tozlu bir Attila Ilhan kitabi, yabanci adama ait tasidigim garip umudun yarattigi cocuksu portakal bir renkten , maviye suruklenerek buyuyecegim.....
yabanci adami, hani olurda senin bana hic yazmadigin mektublari iletir, olurda senin ellerinin kokusu sinmistir o mektuplara , olurda senin gozyaslarina taniklik etmislerdir bir yagmurla birlikte gun dogarken adada, olurda cok gec olmamistir ben raylara duserken, boynunumdaki mavi puantiyeli fular coktan Hermos kiyilarina duser, olurda sen ordasindir ve , boynunda benim fularim, bir uzum baginda Manisa ovasinda, circir bocekleriyle benim adimi anarsin......o an geldiginde, beni unut, sen kendini bulmussun bir kere , kac kaca bilirsen.......
pazartesi, Gare De L'Est Paris & 2009 c.cerit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder