22 Haziran 2010 Salı

aslinda ben seni öyle sevdim........

E’YE
aslinda ben seni oyle sevdim..........

ozledim domuz gibi,
kokunu
su degmemis tenini,
terledikce derinlesen
o zeytin tenine karisan o kokuyu,
anlamsizca beliren yaralarindan sizan kan kokusunu,
elini alamadagin kanayan yaralarinin,
ustune evdeki Thai Ladyboy’un
baharat kokulari,
yari tamarind, yari coconut,
monologlarin sonrasi sinen sperm kokulari,
birazda hem thai hem akdenizli feslegen,
gunden gune degisen,
birbirlerine agir basmaya yeltenen,

tum bunlarin uzerine,
ellerine sinen tutun kokusu,
ona eklenen lacivert murekkep kokusu,
her eline adiginda hediyem olan antika kitaplarin
beynine degilde eline gecen kokusu,
birde odana girip cikan yabanci adamlarin
tanimadigim kokulari,
ayirt etmekte zorlanmadigim,
O garip dialogu cagristiran yalnizligin,
ki sen hicbir zaman Godot’yu beklemedin,
ki sen hicbir zaman Tisbury tren istanyonunda kaybolmadin,
her sekansta kafanda benim golgemle basetme sancilarin,
gizledigin Peruklarin, jartierlerin,
odanda asili duran Pierrot Le Fou posteri,
ne heyecanlarla buldugum o posteri,
bimedigin, anlamadigin

ozledim o kirgin patetik yanlarini,
kiz gibi ellerini,
erkek gibi sahte durusunu,
ozledim o erkek olmaya oykunen durulmuslugunu,
ozledim, o benimle yarismaya calisan yanini,
ozledim ben birseyleri soylerken senin onu tamamlamani
ozledim ayni anda ayni seyleri dusunuyor olmayi,
ki ben senin koylu halini sevdim,

ben seninle ogrendim,
mukemmeli sevmenin bayatligini,
ben seni oyle sevdim,
hic tutumadigim elllerini sevdim,
ve senin kirikliklarini,
ve senin aksakliklarini,
gizledigin kirilganliklarini,
aslinda ben birbirimizin tutmayan dikislerini sevdim,
aslinda Ben
zoru sevdim……


c.cerit londres & 2oo9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder