12 Mayıs 2012 Cumartesi

LANA DEL REY



bu kızla ne yapacaktım ben ....
mor bir bela türemişti kanımda
sesi bile beni delirtmekten öte
içim gidiyordu ona


kıyamıyordum
kıramıyordum
kızamıyordum
ikimizede birşeyler olmuştu
olan biteni bir anlayabilseydik
aklımı başımdan alan bu esrik haller evreninde
dünyaya kozmik bir milkyway armağan etmeyi bile düşünmüştüm.....
metamorfoz katastrofik bir hal almışken


onunla gizli gizli buluşmalarımız
tehlikeli bir mum çiçeğinin yaydığı
rayihadan bile etkiliydi
uyuşmuştum ....

Panama'da
pis bir Motel odasında
adamakıllı caçhaca kokan
rum kokan
egzotik cigar kokan
odada
o
öyle masumca
beni öldürüyordu
içindeki alien'a paralel
Parthenogenesis bir varloştu onun ki
sanki .....


herşeyin dışında
Lana'yı bu son görüşüm olmalıydı
ona nasıl söylerdim .....
içimde onunla sevişmekten başka birşey geçmiyordu
ıslak bir yatakta
ter içinde
sesi içimde kaybolurken
don't make me sad
don't make me cry ......
don't make me sad
don't make me cry
sometimes love is not enough when
the road gets though
I don't know why
keep making me laugh
let's go get high
the road is long, we carry on .....
so we should have fun in the mean time .......



Love you Lana, forever....2011 Panama City, Panama





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder