23 Nisan 2010 Cuma

Peki ya Sen Nasilsin?

Bilmem neredeyim Rilke'yle Borges'in birlestiği garip bir eksendeyim, yoksa Paul Auster'i algılayamama kaygısımı ağır basıyor ? ya da hep mavi benekli bir çocuk mu olmak istiyorum ne? yagmurlar hicbir izi silmiyor....asit yagmurları ince sicimler halinde dokundukları noktaları eriterek ilerliyor, ellerim Galata köprüsünde, gözlerim Haydarpasa istikametinde, yaşlarım Beylerbeyi açıklarında, yorgunlugum Ulus sırtlarında, kafam Tünel çıkışında.....tenimde bilmedigim bir koku başetmenin zor olduğu bir evrene girerken......kapalıcarşıda bir gramafon tamirhanesinde soluklanıyorum...bir seferad türküsü eşliginde geçmisim bir enstantaneler tuzağı ,ne kadar çok bilmedigim bir elin özlemine yenik düşerken şekaik bir İzmir gecesinde, evet uzak territorilerin ruhumda actıgı yalnızlıklar daha mı derin hiç bilmiyorum....uzaklıklar beni bana yaklastırırken........sen nasılsın?
c.cerit
London & Istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder