14 Aralık 2010 Salı

Bu boyle olmuyor............

uykum var
kac gundur ayakta,
adini sayiklamaktan bitkin,
adina uyanmaktan yorgun,

gunler gunleri takip ederken
araya giren Borgesvari labirentler,
Burgazada'daki Barmitzva,
Davit ve Gilda,
faytonlar,
badem sekerleri,
yaz dugunleri,
beyaz takim elbiseli mavi biyikli adamlar,
Rabbi Izak'in buyukbabamdan sozedisi,
sonra rotorlu kalkan banliyo trenleri,
onlarin sapkali konduktorleri,

yedi temmuz,
Endymion
iskelenin onunden gecen Rum Bandrali sileb,
Florya koskunun curumekte olan iskelesi,

iskelede buyukbabamin hayaleti,
iskelede iskemle
ve o,
oturdugum iskemleden
gorebildigim kadarini gordugum gercek,...

hikayenin burdan sonrasini sevmiyorum aslinda,
gundelik seylerin cekiciligine kapilmisken,
sonra ansizin sen cikip geliyorsun,
bir turlu seni iskartaya atamiyorum,
bir turlu seni ekarte edemiyorum,
neden boyle?
neden sensiz olmuyor?
sen kalemimde,
sen tenimde,
sen dilimde,
sen gozlerimde,
sen heryerdesin.............

bilmezsin hic, beni kirgin biraktin,
beni kirdin biraktin,
beni kizgin biraktin..........

hic olmuyor, bu boyle olmuyor,
"aramizda yasemin kokan
yildizli geceler var"..........

2010, Antigoni'de bit yaz aksami, C.CERIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder