12 Nisan 2017 Çarşamba

SELF PITTY SENİ KURTARMAZ


gitmem gerekti
gitmeliydim bir başıma
uzaklara
hem de çok uzaklara
uzayda bir kara delik bekler beni
Ella'nın sesi misali 

tutamıyordum
tutunamıyordum
tutulamıyordum
hiçbir yerde 
hiçbirşeyde
hiçbir şekilde 

neyin lanetini üstümde taşıyordum ki
Olympos Tanrılarının izni olmadan
ve nasıl bu lanet kör etmişti ki onları
kukakları görmez
gözleri duymaz
Magritte tablosundan çıkma bir vakit
belki de çalınmış...

taşikardi kronik bir hal almıştı
içimdeki Dorian Grey
beni terketetmekle tehdit ediyordu
annem Rossio İstasyonundan trene binmişti
ve eve hala dönmemişti

Nif dağından güneş batarken
Spil Dağına paralel
Hermos nehrinde çoçukluk anılarımı yıkamıştım
Nifler  şahitti buna
ta ki Pan ortalığı karştırına kadar

Tromso kıyılarında yüzen balinalara eşlik eden dalga sonatlarına paralel...
Aurora Borealis özlemi içime girmiş
bedenime giydim tüm o renkleri
ve her nefes alışımda farklı tonlar içinde 
terminiojisiz bir bütünlüğe soyunurken 
Dante buraya düşse idi İlahi Komedyayı nasıl yazardı sorusunu sorduran 
ama kuzey ışıkları değil bu....  
Aurora Australis, güneyde bir yerdeyim 
Atacama  ile  Pinnacles Çölü arası,
Laponya'ya uzak ....


swing çal be Sam
pin up kızlar sarsın etrafımı
hezarpare olmadan  kaçmak yok......

X / IV / MMX7








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder