14 Nisan 2011 Perşembe

Biscotti Evreni

bir biscotti evreninde
umarsizlik ustune reddedilen giydirmeler,
istemdisi bir varolus,
istenc disi yokuşta  ,
kiriliyor
Kiril bir tablet gibi,
iniyorum varolmayan bir soluk alista
yokuşta ben…
sen her yokoluşunda ………
senin her yolalişinda……




sıkıldım simdi,
ama bu sıkıntı baska
sen bilmezsin,
Zürich sendromu olarak adlandiriyorum ben bugun,
sıkılılırsin da
kimildayamazsin,
Seni icine ceker durur,
takilir kalirsin,
o boyutta,
ama bu Bruksel’dekine pek benzemez,
avuntu pek yoktur,
sıkılırsın......
noktalar boyunca
ama gidemezsin,
olurda
hersey ya….
onu dolduracak birsey bulamazsin ya,
asili durur ya,
Orada, o bosluk
Aziz Thomas parmak soksa diye beklersin…..

Zürich Tren Garinda beklemek anlamsiz beni, soguk bir ay, MMX, C.CERIT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder