29 Mayıs 2010 Cumartesi

Castrate Nostalgia

baska bir gezegenden geliyorum,
uzlasmaci degil tavrim,
trenler geciyor icimden,
bir Wong Kar Wai yalnizliginda,
soluklanmak istiyorum her karede
kompartimanda yanilmis bir kont,
ilerliyor gecmisine,
transfixed bir yalnizlik onunkisi,
raylar cakmak cakmak

Magritte tablolarina bakamiyorum
viyolensel bir kompozisyonda,
bir naturmortun icine saklanmak niyetim,
Limonla nar arasinda biryerde,
Galata'dan gorulmeyen,
bir kenari deniz......
ihlamur kokan,


bitmemis bir sevisme sonrasi yakilan bir sigarayim simdi ben,
sigdirilamayan hazlarin,
bes dakikalik tatminsiz versiyonu....
bir portre beliriyor gozlerinde,
dumanlar geciyor kareden,
ve dudaklarindan......

casta diva caliyor
dolunay ilerliyor,
kastrat edilmis bir gerceklik pesinde,
bir adam geziniyor boylu boyunca............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder